mirror, mirror…

mirror3

mirror1

mirror7b

mirror5

mirror2

SR: Mojoj dragoj drugarici je za jednu priliku bila potrebna konzervativna haljina do kolena i palo joj je na pamet da, umesto da kupuje novu halinu, produži neku koju već ima. Našle smo divan sivi til koji se malo presijava, što, na žalost, ne može da se vidi na fotografijama. Trebalo mi je ukupno sat vremena za ovaj posao. Til sam naborala direktno pod papučicom dok sam šila, što je bilo lako jer je materijal lagan. Ta tehnika može da uštedi toliko vremena, ali, naravno, može da se koristi samo u nekim uslovima – kad je potrebno da se materijal mnogo nabere, kad nije neophodno da svaki nabor bude iste širine i kad platno nije debelo i teško. Posle sam tako nabrani til samo prišila na ivicu haljine i dobile smo ovaj romantičan izgled kao iz bajke, koji mojoj drugarici prelepo pristaje. Uživala sam dok sam je fotografisala, jer je divan model. Ovo je primer tako jednostavne, jeftine i korisne prepravke, gde je tajna uspeha jedino da se nadje adekvatan materijal za produživanje. No, toliko ima mogućnosti i mogu se postići veoma različiti rezultati i stilovi. Da li ste vi već nešto slično uradili? Volela bih da vidim!

EN: My dear friend needed a more conservative dress for one occasion so she came up with idea to lengthen one of the dresses she already had instead of buying new one. We found a wonderful grey tulle with a little sparkling that, sadly, cannot be seen on the photos. It was only one-hour job. I gathered the tulle directly bellow my presser foot, which was easy as it is very light-weighted. That technique is so time consuming, but, of course, you can use it only when you have to make a lot of gathers that don’t have to be all the same width and only with light materials. Then I just sewed that gathered tulle to the edge of the dress, so we got this princess-like and romantic look, which suits my friend so well to. I was happy to take these photos because she is just a gorgeous model. This is such a fine example of cheap, helpful and easy refashion. The key to success is only in finding the right material to be added, but there is such a variety of possibilities and styles that you could get with this kind of refashion. Have you already done something similar? Feel free to share!

4 thoughts on “mirror, mirror…

  1. Ja sam naprosto odusevljena. Gledam tvoj blog i ne verujem koliko imas genijalnih ideja! Tako osvezavajuce, moderno i originalno! Znam da stavljam uzvicnike kao ludak, ali tvoj muzicki ukus… I stil… Ti devojko, kao da si zivela hiljadu zivota! Ukrascu ti par ideja i jos vise pesama. Odavno me nista ovako nije inspirisalo :)

    Like

    1. Ja sam odusevljena tvojim recima! To me inspirise da i dalje nastavim to sto radim i da se jos vise trudim. Daleko sam od tih hiljadu zivota, samo me interesuje dosta stvari, pa koliko zahvatim od cega… Mnogo ti hvala za komentar! I ako smem da pitam kako si saznala za moj blog.

      Like

  2. Odličan blog! Sviđa mi se naziv bloga, fotografije su predivne, a modeli vrlo lepo i jednostavno prepravljeni i objašnjeni. Mesta na kojima ste fotografisali su inspirativna i daju prelepo svetlo. Puno sreće u daljem radu! :)

    Like

Leave a Reply

