Irresistible Me diamond ceramic flat iron review


 

flatiron4

EN: Hello! This is going to be a hair post! I want to share my opinion and review of the Irresistible Me diamond ceramic flat iron for hair straightening that I have tried and used for several times during past few weeks.

When it comes to my hair, I have to say that I am really a natural type. I don’t like using too much hair products and I hate hairdryer, so I rarely use it. I actually don’t like spending too much time on my hair and I just let it be. I love taking care of it by cutting it regularly and eating what is good for it.

Nevertheless, there are times when I want it to look nice, straight and neat and that’s when I need a flat iron because I just don’t blow dry my hair. I have tried  Irresistible Me diamond ceramic flat iron and I am very pleased with it. I am not a hair iron expert but I had a great experience with this one and I would recommend it to anybody.

I have a really thick hair and I was amazed how fast I managed to straighten it with ceramic flat iron. I usually wash my hair the night before, let it dry naturally and tomorrow morning I use the iron. It takes only 20 minutes to straighten my thick hair and that is pretty cool!

The next thing I really love about ceramic flat iron is that after using it my hair is so smooth and silky, which is so opposite of its regular state of being! And it stays like that as long as I don’t wash it.

Some of the other advantages of this ceramic flat iron are that it shows the degrees and it heats up really quickly, literally in a few seconds. Also, it is really lightweight (I love light tech products!). It goes smoothly through the hair and it leaves it so shiny and soft. And what’s more, you can use ceramic flat iron for curling your hair! I can’t wait to try that, as well.

My tips for flat ironing the hair are that you should take smaller parts of your hair, as you will actually iron it quicker that way, and comb them before ironing. So, I warmly recommend the Irresistible Me diamond ceramic flat iron. See more technical info about new smart technology this iron uses on their site. Below are the before and after photos and photos of the product’s beautiful package. If you have any questions regarding my experience of using ceramic flat iron, feel free to ask. In the next post, you will see more photos of my hair styled with this amazing product.

Have a great day and thanks for reading,

Helen

flatiron5

SR: Zdravo, svima! U ovom članku želim s vama da podelim moje iskustvo sa keramičkom peglom za kosu američke firme Irresistible Me, koju sam koristila više puta u toku nekoliko prethodnih nedelja. Ako ste u potrazi za novom, kvalitetnom peglom za kosu, ovo je tekst za vas.

Moram prvo da kažem da, što se tiče moje kose, ja sam u skroz prirodnom fazonu. Ne volim da koristim mnogo proizvoda za kosu i ne podnosim fen, tako da ga jako retko koristim. U stvari, ja ne volim da trošim mnogo vremena na kosu, pa je uglavnom puštam da bude onako kako ona hoće. Ipak, brinem se o njoj tako što je redovno šišam i što jedem stvari koje su dobre za nju.

No, u svakom slučaju, postoje momenti kada želim da mi kosa bude zaista uredna, sređena i ispravljena. Tada mi treba pegla za kosu jer je zaista nikad ne feniram. Probala sam Irresistible Me diamond keramičku peglu za kosu i oduševljena sam. Ja nisam ekspert za pegle za kosu, ali sa ovom peglom sam imala dvno iskustvo i stvarno bih je bilo kome preporučila.

Ja imam jako puno kose i ono što me je zadivilo je kako mi je malo vremena potrebno da je ispeglam sa keramičkom peglom. Obično operem kosu uveče, pustim je da se prirodno osuši i ujutru je ispravim, i to za samo 20 minuta, što je odličan rezultat za moju veoma gustu kosu!

Druga stvar koja mi se jako dopada kod ove keramičke pegle je što mi je posle korišćenja kosa veoma glatka i svilenkasta, što je toliko drugačije od njenog prirodnog stanja! I najbolje je što ostaje takva sve dok je ne operem!

Još neke od prednosti keramičke pegle za kosu su što pokazuje na koliko stepeni je zagrejana i što se zagreva jako brzo, bukvalno u roku od nekoliko sekundi. Takođe, veoma je lagana (obožavam laganu tehnologiju!). Nežno prolazi kroz kosu i ostavlja je sjajnom i glatkom. Mnogo dobra stvar je što se sa ovom peglom mogu praviti i lokne i jedva čekam da probam i to!

Moji saveti za peglanje kose su da uzimate male prammenove kose, jer ćete tako kosu u stvari brže ispeglati, i da ih očešljate pre nego što prođete peglom preko njih. U svakom slučaju, ja sam veoma zadovoljna keramičkom peglom za kosu i toplo je preporučujem. Ako imate nekih pitanja u vezi sa mojim iskustvom sa ovim proizvodom, slobodno pitajte. Možete videti više tehnoloških objašnjenja i informacija u vezi sa novom pametnom tehnologijom koju ova pegla koristi na njihovom sajtu. Tu su i pre i posle fotografije, kao i fotografije lepog pakovanja pegle. U sledećem postu ćete moći da vidite još slika moje kose stilizovane ovom peglom.

Moram samo da napomenem da je utikač pegle napravljen prema američkom standardu. Pegla se prilagođava bilo kojoj, pa tako i našoj voltaži, ali ako je kupite, moraćete da nabavite i adapter za utikač, koji košta nekoliko stotina dinara. Neki punjači za mobilne telefone koriste takve adaptere, pa ga možda već imate kod kuće. Ili možete da date nekom da vam zameni utikač (to je jeftinije i potrebno je 5 minuta), ali prva varijanta je bolja ako želite da peglu koristite  i u drugim stranim državama koje imaju drugačiji standard utičnice.

Hvala na čitanju,

Helena

flatironflatiron2flatiron3flatiron7

Irresistible Me ceramic flat iron

One thought on “Irresistible Me diamond ceramic flat iron review

Leave a Reply

